JELA OSVAJA NOVA TRŽIŠTA

JELA OSVAJA NOVA TRŽIŠTA

Kompanija Jela Jagodina po četvrti put učestvuje na prestižnom sajmu IMM u Kelnu, u Nemačkoj, koji se održava od 13. do 19. januara. Sajam svake godine okupi više od 1000 izlagača i preko 150.000 posetilaca. Ove godine Jela predstavlja nove kolekcije dnevnih i spavaćih soba, predsoblja i kuhinja. Izložena je i kolekcija Piano, sistem modularnih elemenata u bež i beloj boji, koji se može kombinovati na više od hiljadu načina i uklopiti u svaku kvadraturu i stil. Sve kolekcije se odlikuju visokim sjajem od čak 99,7%, zahvaljujući najnovijoj tehnologiji UV lakiranja po kojoj se kompanija Jela izdvaja kao lider, ne samo na našem, već i na tržištu regiona.
"Izlaganje na jednom od najvećih sajmova nameštaja i enterijera omogućava dalje širenje na zahtevnom evropskom i svetskom tržištu, bolje pozicioniranje kompanije, ali i naše zemlje, i naravno, povećanje mreže naših poslovnih partnera. Prva dva dana sajma protekla su odlično. Posetili su nas gotovo svi najveći lanci prodaje iz Evrope, a sa nekima od njih smo već napravili i dogovor o saradnji, a naše nove kolekcije privukle su pažnju svih posetilaca. Utisci su odlični, zaista je pravo zadovoljstvo izlagati na jednom ovakvom sajmu, i očekujemo da se do kraja nastavi ovakva atmosfera. Detaljnije informacije moći ćemo da podelimo sa vama u narednih nekoliko dana."- izjavio je direktor prodaje kompanije Jela Jagodina Nikola Radovanović.
Kompanija Jela svoj nameštaj izlaže na površini od 300 kvadrata, na štandu B-050 u hali 8.1, a nove kolekcije prikazane na Sajmu u Kelnu biće dostupne u Srbiji i širom Evrope u više od 500 salona ovlašćenih za prodaju.