Kraj jedne godine prava je prilika da sumiramo naše poslovne rezulatate, a koliko je ovo bila jedna zaista, neverovatna godina za „Jelu“, govore činjenice. S proleća 2017. godine otvoren je novi proizvodni pogon, pa se danas naša proizvodnja obavlja na skoro 20.000 kvadratnih metara. Jedini smo proizvođač na Balkanu, uz još samo četiri kompanije u svetu, koji proizvodi visokokvalitetan nameštaj najnovijom tehnologijom lakiranja ploča UV lakovima.
Više od 50 naših kolega u toku godine posetilo je sve najznačajnije svetske sajmove nameštaja i mašina za drvnu industriju. Putovalo se na 3 kontinenta u 10 država! Trendove i tendencije u dizajnu nameštaja koji su postavljeni na tim sajmovima, naši dizajneri, primenjuju u svom radu, odgovarajući na potrebe i najzahtevnijih kupaca, te i na taj način idemo u korak s vremenom. Iskustva i saznanja pretočena su u čak 6 novih kolekcija nameštaja za opremanje predsoblja, dnevnih i spavaćih soba. Posle 18 godina dosadašnji dekor bukve u KIKI dečijim sobama zamenjen je novim dekorom bukve prirodnijeg izgleda.
Nove kolekcije nameštaja prvo su videli naši poslovni partneri. Na šestom Jelinom kućnom sajmu nameštaja, posetilo nas je više od 500 kupaca iz velikih trgovinskih lanaca u zemlji i regionu, ali i Evropi! To, pre svega, znači da „Jela“ ima šta da ponudi, ali i da ima brojne poslovne partnere i saradnike širom sveta.
Ove godine, proizveli smo više od pola miliona paketa nameštaja! Novim vozilima, značajno smo obnovili i vozni park. Prešli smo više od milion kilometara, što je kao da ste 25 puta obišli oko zemaljske kugle. Naš nameštaj do kupaca dolazi u roku od 3 do 5 dana, a značaj procesa transporta je u bezbednosti i pakovanju elemenata po najvišim svetskim standardima. Zato smo ovom procesu posvetili posebnu pažnju i značajno ga unapredili. Proizvodi kompanije „Jela“ danas se nalaze na tržištima 14 zemalja, a izvoz čini 60% ukupne prodaje. Zadržali smo tržišta evropskih zemalja u kojima smo do sada bili prisutni, neka smo obnovili i ostvarili saradnju sa novim, velikim trgovinskim lancima nameštaja, kao i kroz on line prodaju. U Srbiji se „Jelin“ nameštaj prodaje gotovo u svakom gradu, kao i u svim državama bivše Jugoslavije.
Kompanija „Jela“ kroz svoju korporativnu kulturu značajno utiče na vaspitanje mladih, u duhu svojih vrednosti. Ponosni smo sponzor Dana komedije, Međunarodnog plesnog festivala i Međunarodnog festivala dečijih i omladinskih predstava u Jagodini, kao i Međunarodnog džez festivala Nišvil. U najpopularnijoj emisiji na Radio televiziji Srbije - „Žikina šarenica“, u kvizu Žikine pitalice, od aprila ove godine do danas, podelili smo više od 30 vaučera za nameštaj. Ove godine dobili smo i potpuno redizajniran sajt kompanije, usklađen sa potrebama savremenog kupca. Promena je usledila nakon izmene vizuelnog identitita kompanije kroz redizajn logotipa i uvođenje novog korporativnog slogana, ZAVOLI GDE ŽIVIŠ, koji označava energiju kompanije i njenu usmerenost na ideju doma, oplemenjenog životnog prostora u kome rado boravimo i ambijenta u kome možemo u punoj meri iskusiti osećaj pripadanja. I tu možda, dolazimo i do onog što je važnije od svega!
Pored promena koje su prisutne u proizvodnom procesu, u proteklih godinu dana više od 70 novih radnika u „Jeli“ je pronašlo siguran posao. Svi oni mogu da računaju na „Jelu“ kao stub stabilnosti u svojim životima, modernu i uspešnu kompaniju, koja na sve svoje zaposlene računa i brine kao o članovima svoje velike – „Jeline“ porodice.